دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی عسگری نشد بشه

Download New Music Mehdi Asgari – Nashod Besheh

آهنگ مهدی عسگری نشد بشه

دانلود آهنگ مهدی عسگری نشد بشه

 

دانلود آهنگ جدید مهدی عسگری نشد بشه با لینک مستقیم

(برای دانلود این ترانه روی لینک بالای کاور کلیک نمایید)

متن آهنگ نشد بشه مهدی عسگری

امشب ندارم اصلا حال باحالی فکرم خرابه شده دنیام خیالی
آروم ندارم خدا آروم ندارم حال من آشفته و حال تو عالی
بارون زده گونه هامو دائم دلشوره هامو
دارم تو خودم میریزم بارها واسه دل سادم
گفتم من بی تو تنها نیستم و نمیشم
هر چی خواستم آروم شم از تو و غمت دور شم
باز با خندیدن جور شم نشد بشه نه
هر چی این دل دیوونه پای عشق تو میمونه
بازم این خونه زندونه نشد بشه نه

+++

دانلود کامل موزیک جدید و زیبای نشد بشه از مهدی عسگری

پخش با بالاترین کیفیت 320 و 128 و لینک مستقیم پرسرعت به همراه متن و پخش آنلاین موزیک

  • ۹۹/۱۰/۲۴
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی