دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی جمعه بی شنبه

Download New Music Fereydoun Asraei – Jome Bi Shanbe

آهنگ فریدون آسرایی جمعه بی شنبه

دانلود آهنگ فریدون آسرایی جمعه بی شنبه

 

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی جمعه بی شنبه با لینک مستقیم

(برای دانلود این ترانه زیبا روی لینک بالای کاور موزیک کلیک نمایید)

متن آهنگ جمعه بی شنبه فریدون آسرایی

دل من فقط به عشق تو خوشه
کی می تونه واسه من مثل تو شه
دوری سخت تو داره من و آسون میکشه
تموم روزام جمعه ی بی شنبه س
گریه کار چشمای بی جنبه س
آخ که چه ساده تو‌رو دادم از دست
حالا من هیچی ولی خاطره هامون چی‌میشه
فکرشو کردی اگه بباره بارون چی میشه
حالا من هیچی تو که میری برای همیشه
فکر روزی باش که واسه من دلت تنگ میشه

+++

دانلود کامل موزیک زیبای جمعه بی شنبه از فریدون آسرایی

پخش با بالاترین کیفیت 320 و 128 و لینک مستقیم پرسرعت به همراه متن ترانه منتشر شد

  • ۹۹/۱۰/۱۱
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی