دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ساسان آران دل وسواسی

Download New Music Sasan Aran – Dele Vasvasi

آهنگ ساسان آران دل وسواسی

دانلود آهنگ ساسان آران دل وسواسی

 

دانلود آهنگ جدید ساسان آران دل وسواسی با لینک مستقیم

 

متن آهنگ دل وسواسی ساسان آران

بی تو انگاری آشوبه شهر وقتیکه پیشمی آرومه شب
با تو جنگل و دریا میچسبه حتی تو هوای بارونیشم
من باشم و قاب چشات ببینم خودمو تو نگات
تو بخندی دلم بره اینکه روبروته بشه فدات
تو ماه دلم بشی و من شاه دل تو
دریا بشی عشق بگیرم از تو ساحل تو
نمیشه رد بشم از اون سیاه چاله ی چشمات
آخ من به فدای اون چشای خوشگل تو

+++

دانلود کامل ترانه جدید و زیبای دل وسواسی از ساسان آران

پخش با بالاترین کیفیت 320 و 128 به همراه متن ترانه و پخش آنلاین موزیک منتشر شد

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی