دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهراد جم دیدی

Download New Music Mehraad Jam – Didi

آهنگ مهراد جم دیدی

دانلود آهنگ مهراد جم دیدی

 

دانلود آهنگ جدید مهراد جم دیدی با لینک مستقیم

 

متن آهنگ دیدی مهراد جم

تو یکم حوصله کن بده من دلتو شدم عاشق تو
من میمونم میدونی کاش توام بتونی پیش من بمونی
دیدی دیدی گفتم بی تو یه درد مال هم میشم
هوا که سرد مال من میشی صبر کن یه ذره
دیدی گفتم جون دو تامون
چقدر دنیا اینجوری خوبه برامون
که هست دلم پیشه دلت
دیدی دیدی گفتم بی تو یه درد مال هم میشم
هوا که سرد مال من میشی صبر کن یه ذره
دیدی گفتم جون دو تامون

++

دانلود کامل ترانه جدید و زیبای دیدی مهراد جم

پخش با بالاترین کیفیت 320 و 128 به همراه متن و پخش آنلاین و لینک مستقیم پرسرعت

  • ۹۹/۰۹/۲۴
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی