دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید رضا ملک زاده حال من

Download New Music Reza Malekzade – Hale Man

رضا ملک زاده حال من

دانلود آهنگ رضا ملک زاده حال من

 

دانلود آهنگ جدید رضا ملک زاده حال من با لینک مستقیم

 

متن آهنگ حال من رضا ملک زاده

رنگ موهای تو بوره چشات تنگ بلوره
تو دلت سنگ صبوره نمیدونم چرا اما مغروره
رو به من دستاتو وا کن بیا موهاتو رها کن
تو دلم آتیش به پا کن صدام کن
حال من یه حالیه که نگو مال من میشی آخرش به زور
میبرم دل کوچیک تورو باور کن
میزنم همه شهرو بهم میخرم نازتو بگو چند
بیا حالمو بهتر کن

+++

دانلود موزیک جدید حال من باصدای رضا ملک زاده

پخش با دوکیفیت 320 و 128 به همراه متن آهنگ و پخش آنلاین موزیک منتشر شد

  • ۹۹/۰۸/۰۵
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی