دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید روح الله بهمنی غرق عشق

Download New Music Rouhollah Bahmani – Gharghe Eshgh

روح الله بهمنی غرق عشق

دانلود آهنگ روح الله بهمنی غرق عشق

 

دانلود آهنگ جدید روح الله بهمنی غرق عشق با لینک مستقیم

 

متن آهنگ غرق عشق روح الله بهمنی

 

غرق عشق تو شدم موج دریای توام
تا آخرش پای توام تا آخرش پای توام
رو لبهامه قسمت دلتنگی حرمت
یعنی که دوس دارمت یعنی که دوس دارمت
گریه میکنم کمک مادرت کنم
اشک چشامو مرهم زخمای پیکرت کنم
گریه میکنم کمک مادرت کنم
اشک چشامو مرهم زخمای پیکرت کنم

+++

ترانه جدید و زیبای غرق عشق روح الله بهمنی کامل

پخش با دو کیفیت 320 و 128 به همراه متن ترانه و پخش آنلاین موزیک منتشر شد

  • ۹۹/۰۶/۰۱
  • alireza tadaei

روح الله بهمنی غرق عشق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی