دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی نگار من

Download New Music Hossein Tavakoli – Neghare Man

حسین توکلی نگار من

دانلود آهنگ حسین توکلی نگار من

 

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی نگار من با لینک مستقیم

 

متن آهنگ نگار من از حسین توکلی

 

نمی آیی نگار من کنار من نمی آیی
چه شب هایی که بی قرار در انتظار که می آیی
به تنهایی رسیدمو ندیدمت چه رویایی
عشق نابم عزیز جانم نرو نکن جوابم
مهربانم نرو بی تو خرابم بی تو خرابم
عشق نابم …

+++

دانلود جدیدترین آهنگ حسین توکلی با نام نگار من

پخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت به همراه متن و پخش آنلاین

برای دانلود به لینک بالای کاور ترانه مراجعه و کلیک نمایید

  • ۹۹/۰۵/۳۰
  • alireza tadaei

حسین توکلی نگار من

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی