دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید رضا مریدی مردونه عاشقت شدم

Download New Music Reza Moridi – Mardoone Asheghet Shodam

رضا مریدی مردونه عاشقت شدم

دانلود آهنگ رضا مریدی مردونه عاشقت شدم

 

دانلود آهنگ جدید رضا مریدی مردونه عاشقت شدم با لینک مستقیم

 

متن آهنگ مردونه عاشقت شدم از رضا مریدی

 

مردونه عاشقت شدم من سخت عاشقت شدم
با من کنار بیا نرو هرچی بشه پای خودم
هرچی بشه پای خودم
راضی نشو تنها بشم بی من کجا میخوای بری
کاش از همون اول بهم گفته بودی مسافری
گفته بودی مسافری

+++

ترانه جدید و زیبای مردونه رضا مریدی کامل

پخش با دو کیفیت 320 و 128 به همراه متن ترانه و پخش آنلاین موزیک

برای دانلود به لینک بالای کاور مراجعه و کلیک کنید

  • ۹۹/۰۵/۲۶
  • alireza tadaei

رضا مریدی مردونه عاشقت شدم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی