دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی حواست کجاست

Download New Music Kamran Molaei – Havaset Kojast

کامران مولایی حواست کجاست

دانلود آهنگ کامران مولایی حواست کجاست

 

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی حواست کجاست با لینک مستقیم

 

متن آهنگ حواست کجاست از کامران مولایی

 

بگو حواست کجاست دلتو جا گذاشتی کجا کی تورو قدر من میخواست
قدر من میخواست
غمتو کی بگو میخورد وقتی که پر بود چشات جز من بگو کی برات میمرد
بگو کی برات میمرد
من هنوزم پیش تو گیره دلم من هنوزم واسه تو میره دلم
تیرم از عالم و آدم بد تیر نیستی میگیره دلم

+++

دانلود کامل آهنگ جدید کامران مولایی به نام حواست کجاست

پخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت از لینک بالای کاور موزیک منتشر شد

  • ۹۹/۰۵/۱۸
  • alireza tadaei

کامران مولایی حواست کجاست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی