دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید بردیا خورشید

Download New Music Bardia – Khorshid

بردیا خورشید

دانلود آهنگ بردیا خورشید

 

دانلود آهنگ جدید بردیا خورشید با لینک مستقیم

 

متن آهنگ خورشید از بردیا بهادر

 

باید بشینم موتو ببافم وقتی کلافم از این شهر
حتی یه ساعت ندارم عادت اگه تو باشی با من قهر
حرفات آرومه من بیا بشین رو بوم من
اگه دلت پره بگو ولی فقط نبند چشاتو
تو این غروب سرد سرتو بزار رو شونه من
پخته ابرا دیگه سر ریزه من دارم هواتو آخه ببین هوارو
مگه میشه که خورشید روشو از ماه بگیره
مگه میشه تو باشی و دلم آروم نگیره
رگ و ریشه بزن توی دلم که نور پاکت همه دنیامو بگیره

++

دانلود ترانه جدید و زیبای بردیا به نام خورشید کامل

پخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت از لینک بالای کاور منتشر شد

برای دانلود کلیک کنید روی لینک متنی بالای کاور ترانه

  • ۹۹/۰۴/۲۸
  • alireza tadaei

بردیا خورشید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی