دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید رضا مریدی دلوم خونه

Download New Music Reza Moridi – Delom Khoone

رضا مریدی دلوم خونه

دانلود آهنگ رضا مریدی دلوم خونه

 

دانلود آهنگ جدید رضا مریدی دلوم خونه با لینک مستقیم

 

متن آهنگ دلوم خونه از رضا مریدی

 

دلم خونه دلم خونه کسی از غصه ی این دل نمیدونه
به دل گفتم فراموشی بگیره محض دلدار بذار خوشبخت بشه دور ازم یار
به سر دائم هوای یار دارم هوای صحبت دلدار دارم
نمیدونم که چی بوده گناهم که صبح و شب همش در انتظارم
به سر دائم هوای یار دارم هوای صحبت دلدار دارم
نمیدونم که چی بوده گناهم که صبح و شب همش در انتظارم

+++

ترانه جدید و زیبای دلم خونه رضا مریدی کامل

پخش با دو کیفیت 320 و 128 به همراه متن ترانه و پخش آنلاین موزیک

  • ۹۹/۰۴/۲۲
  • alireza tadaei

رضا مریدی دلوم خونه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی