دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی آقازاده

Download New Music Ali Zand Vakili – Aghazadeh

علی زند وکیلی آقازاده

دانلود آهنگ علی زند وکیلی آقازاده

 

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی آقازاده با لینک مستقیم

 

متن آهنگ آقازاده از علی زند وکیلی

 

میون قلب متروکم نشونی دیگه از خاطره پیدا نمیشد
صدام غمگینه از بس گریه کردم ازم هیچ اسمو هیچ آوازه ای نیست
نمیپرسه کسی هی در چه حالی خبر از آشنای تازه ای نیست
به پروانه صفت ها گفته بودم که شمعم میل خاموشی من نیست
پرنده رو درختم آشیون کن حالا وقت فراموشی من نیست
تو مثل التماس من میمونی که یک شب روی شونه هاش چکیدم
سرم گرم نوازش های اون بود که خوابم بردو کوچش رو ندیدم

+++

جدیدترین آهنگ علی زند وکیلی به نام آقازاده تیتراژ سریال آقازاده

دانلود با دو کیفیت دانلود با لینک مستقیم پرسرعت از لینک بالای عکس کاور منتشر شد

  • ۹۹/۰۴/۰۲
  • alireza tadaei

علی زند وکیلی آقازاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی