دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید رامین بیباک ستاره

Download New Music Ramin Bibak – Setare

رامین بیباک ستاره

دانلود آهنگ رامین بیباک ستاره

 

دانلود آهنگ جدید رامین بیباک ستاره با لینک مستقیم

دانلود و پخش این موزیک زیبا از لینک بالای تصویر منتشر شد (کلیک کنید)

متن آهنگ ستاره از رامین بی باک

 

میخوام بهت ثابت شه دیوونم شدی زندگیم شدی جونم
حالی که تو این روزا دارم به تو و عشق تو مدیونم
حالی که تو این روزا دارم به تو و عشق تو مدیونم
من همه دنیارو با تو دارم کیو جات بذارم کی به جز تو میتونه قلبمو آروم کنه
تویی تک ستارم همه ی دار و ندارم اون چشا میتونه جادوم کنه
من همه دنیارو با تو دارم کیو جات بذارم کی به جز تو میتونه قلبمو آروم کنه
تویی تک ستارم همه ی دار و ندارم اون چشا میتونه جادوم کنه

+++

دانلود کامل موزیک جدید ستاره از رامین بیباک کامل

پخش با بهترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت از لینک بالای کاور موزیک منتشر شد

  • ۹۹/۰۳/۱۱
  • alireza tadaei

رامین بیباک ستاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی