دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی من آمده ام

Download New Music Ali Lohrasbi – Man Amadeam

علی لهراسبی من آمده ام

دانلود آهنگ علی لهراسبی من آمده ام

 

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی من آمده ام با لینک مستقیم

برای دانلود این ترانه زیبا به لینک بالای کاور موزیک مراجعه و کلیک نمایید

متن آهنگ من آمده ام از علی لهراسبی

 

من آمده ام سمت تو قلبم برود ناز کنی
خیره شود سوی تو چشمم
باران شده ام چتر ببندی تو فقط راه برو
ای قدمت روی دو چشمم
ای نیمه ی زیباترم
از جانم اگر بگذرم از تو که دگر نمیتوانم

+++

ترانه جدید و زیبای من آمده ام علی لهراسبی کامل

پخش با دو کیفیت دانلود به صورت 320 و 128 به همراه متن ترانه و پخش آنلاین موزیک

  • ۹۹/۰۳/۰۹
  • alireza tadaei

علی لهراسبی من آمده ام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی