دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی من بودم

Download New Music Saman Jalili – Man Boodam

سامان جلیلی من بودم

دانلود آهنگ سامان جلیلی من بودم

 

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی من بودم با لینک مستقیم

پخش با لینک مستقیم پرسرعت و پخش آنلاین موزیک منتشر شد

متن آهنگ من بودم از سامان جلیلی

 

شبی خواب تو را دیدم به یکباره پریدم
نگاه کردم تو را در خلوت خانه ندیدم
نمیدانی چه حالی بودم و رنگم پریده
نمیدانی دلم در خواب چه چیزا که ندیده
نمیدانی نمیدانی
به خوابم آمدی اما پریشان
با لبخند آمدی با چشم گریان
نفهمیدم دلیل اشک چشمانت چه بوده

برای دانلود کامل این ترانه زیبا با صدای سامان جلیلی به لینک بالای کاور موزیک مراجعه کنید

  • ۹۹/۰۳/۰۹
  • alireza tadaei

سامان جلیلی من بودم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی