دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند جاده های اشک

Download New Music Mehdi Ahmadvand – Jadehaye Ashk

مهدی احمدوند جاده های اشک

دانلود آهنگ مهدی احمدوند جاده های اشک

 

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند جاده های اشک با لینک مستقیم

 

متن آهنگ جاده های اشک از مهدی احمدوند

یه روزی عاشقتم شدم بچه بودیم یادش بخیر
هیشکی نفهمید حالمو حتی خودت یادش بخیر
یادمه خونه ی شما یه شهر خیلی دوری بود
سالی یه بار می دیدمت رفتنمونم زوری بود
یادش بخیر روم نمیشد تویه چشات نگاه کنم
همیشه آرزوم بوده اسم تو رو صدا کنم
خجالتی بودم ولی تمومه فکره من تو بود
تا اون غریبه اومدو عشق منو ازم ربود
ای یادگار کودکیم ای آسمونه سادگیم
ای خاطراته اولینو آخرین دلدادگیم
ای عشق اولی برام دعا کن از فکرت درام
از اون امیدو آرزو مونده یه قلب پیر برام

+++

جدیدترین آهنگ مهدی احمدوند با نام جاده های اشک کامل

پخش با دو کیفیت دانلود 320 و 128 از لینک بالای کاور منتشر شد کلیک کنید

 

  • ۹۹/۰۳/۰۷
  • alireza tadaei

مهدی احمدوند جاده های اشک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی