دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید کسری زاهدی آرزو دارم

Download New Music Kasra Zahedi – Arezo Daram

کسری زاهدی آرزو دارم فقط چند سال برگردم عقب

دانلود آهنگ کسری زاهدی آرزو دارم

 

دانلود آهنگ جدید کسری زاهدی آرزو دارم با لینک مستقیم

 

متن آهنگ آرزو دارم از کسری زاهدی

 

آرزو دارم فقط چند سال برگردم عقب
تا بگویم که بمان وقتی که رفت آن نیمه شب
غم را از چشم من می خواند
شاید با حرف من میماند
رفته و حالا ندارم یادگاری هم ز او
مانده ام با حسرت حرفی که مانده در گلو
می گفت آشفته و تنهاست
شاید او هم مرا می خواست
خانه عشق دلم بوده ولی بعد او
مانده ام در آرزویش خانه ی غم ها شدم
با دل ناسپاس گفتم که تنها خوشم
پس چرا اینگونه بعد رفتنش تنها شدم

دانلود این ترانه زیبا با بهترین کیفیت از لینک بالا منتشر شد

  • ۹۹/۰۲/۲۱
  • alireza tadaei

کسری زاهدی آرزو دارم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی