دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید معین زد زیبای زشت من

Download New Music Moein Zandi – Zibaye Zeshte Man

زیبای زشت من معین زد

دانلود آهنگ معین زد زیبای زشت من

 

دانلود آهنگ جدید معین زد زیبای زشت من با لینک مستقیم

 

متن آهنگ زیبای زشت من از معین زندی

 

زیبای زشت من در آیینه خشت من در وارونگی نهان پنهان مانده عشق من
اما دلم برات تنگ میشه نشد بمونم پیشت هوا که بارونی شد بخار نشست رو شیشه
اول اسممونو روی بخارا حک کن میگن که بی تو شادم به گفته هاشون شک کن
چون دلم برات تنگ میشه نشد بمونم پیشت هوا که بارونی شد بخار نشست رو شیشه
اول اسممونو روی بخارا حک کن میگن که بی تو شادم به گفته هاشون شک کن

پخش اختصاصی از لینک بالا  با بالاترین کیفیت منتشر شد

  • ۹۹/۰۲/۰۱
  • alireza tadaei

معین زد زیبای زشت من

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی