دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی کم کم

Download New Music Mehdi Jahani – Kam Kam

مهدی جهانی کم کم

دانلود آهنگ مهدی جهانی کم کم

 

 

متن آهنگ کم کم مهدی جهانی

 

تا منو عاشق نکنی ول نمیکنی
حرف داری اما دردو دل نمیکنی
میدونی که چجوری به آتیش بکشی دلمو
خوب منو میکشونی دنبال خودت
میدونی تهش میکنی منو مال خودت

دانلود آهنگ مهدی جهانی کم کم

من میدونم آخرش میبازی به من دلتو
کم کم داره از دستم میره دلم
میدونی نباشی میگیره دلم
واست بی قرارم آتیشه دلم
هیچ جوره نمیشه عادی شه برم

دانلود این موزیک زیبا کامل از لینک بالای کاور منتشر شد از مهدی جهانی

 

  • ۹۹/۰۱/۱۶
  • alireza tadaei

مهدی جهانی کم کم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی