دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید شاهین بنان با نام عمرا

Download New Music Shahin Banan – Omran

شاهین بنان عمرا

شاهین بنان عمرا

 

دانلود آهنگ جدید شاهین بنان عمرا با لینک مستقیم

 

متن آهنگ عمرا از شاهین بنان

 

رفت و سراغم نیومد دنیا بازم کارشو کرد
اون که دلم میره براش نشونه گرفت قلبمو زد
بی تو بده بده حالم جمعه توی دلم غمای عالم
تو که نباشی نمیخوام دنیارم

♪♫♪♫♪

دیگه عمرا تا آخر عمرم بعد تو من عاشق شم
دیگه عمرا بدون تو عمرا اون آدم سابق شم
دبگه خستم من از همه خستم بی تو ته بن بستم
دیگه بستم به رو همه بستم در دلو من خستم

+++

پخش با بهترین کیفیت از رسانه سلطان موزیک منتشر شد

  • ۹۹/۰۱/۱۰
  • alireza tadaei

شاهین بنان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی