دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید معین زد حست دروغه

Download New Music Moein Zandi – Heset Doroughe

حست دروغه از معین زد

معین زد حست دروغه

 

دانلود آهنگ جدید معین زد حست دروغه با لینک مستقیم

 

متن آهنگ حست دروغه از معین زد

دلم برای اداهات برای غمزه ی چشمات
برای هر چه که بودی من عاشقتم هنوزم
به اشکم میرسم هر شب به بغض توی گلویم
به سرفه های مکرر من من عاشقتم هنوزم
چقدر گفتم و نشنید چقدر رفت و نوشتم
و باز درون ترانه من عاشقتم هنوزم
به فصل ها همه گفتم به سرد و گرم و بهارش
و به پاییز پر از تو من عاشقتم هنوزم
دریغ کردم و ابی کاش دوباره فرصت جبران
و تا سلامی دوباره من عاشقتم هنوزم
من عاشقتم هنوزم و حدس بزن تو کجایی
تو ذهن پیر و مریضم به هیشکی جاتو نگفتم
من عاشقتم هنوزم و حدس بزن تو کجایی
هنوز گوشه قلبم به هیشکی جاتو نگفتم
من عاشقتم هنوزم من عاشقتم هنوزم
من عاشقتم هنوزم من عاشقتم هنوزم

+++

همچنین مشاهده کنید :

تمامی آهنگ های معین زد (کلیک کنید)

  • ۹۸/۱۱/۰۸
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی