دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده دلبر شیرین

Download New Music Sina Derakhshande – Delbare Shirin

ترانه: کارن موسوی ، موزیک: حامد میران ، تنظیم: حامد برادران

سینا درخشنده دلبر شیرین

 

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده دلبر شیرین با لینک مستقیم

 

متن آهنگ دلبر شیرین از سینا درخشنده

 

دنیام با تو یه دفعه چه جذاب شد واست مردن توی دل من باب شد
عکس چشمات توی دل من قاب شد ای وای از دست تو
دوست دارم دلبر شیرینم حالم خوبه پیش تو که میشینم
دل میگیره تورو که نمیبینم ای وای از دست تو
ای داد از دلم آخه دل وامونده پیش تو که جا مونده این یعنی عشق
ای داد از دلم آخه همه چیمی تو عشق و زندگیمی تو این یعنی عشق
ای داد از دلم بین این همه آدم دلمو به تو دادم این یعنی عشق
ای داد از دلم عاشقت شدم کم کم چه خبره تو قلبم این یعنی عشق

سینا درخشنده دلبر شیرین

با تو هی راه اومدم تا خود ماه اومدم ماه قشنگم
دل تو جای من همه دنیای من ماه قشنگم
چشمام روته حالم به تو مربوطه اسمم روته عشق من
ای داد از دلم آخه دل وامونده پیش تو که جا مونده این یعنی عشق
ای داد از دلم آخه همه چیمی تو عشق و زندگیمی تو این یعنی عشق
ای داد از دلم بین این همه آدم دلمو به تو دادم این یعنی عشق

  • ۹۸/۱۱/۰۲
  • alireza tadaei

سینا درخشنده دلبر شیرین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی