دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده بارون نم نم

Download New Music Mohammad Alizadeh – Baroone Nam Nam

♪ بارون نم نم اومد و رو قلب من غم اومدو
من دیگه دخلم اومد و ازت خبر نیست ♪

دانلود آهنگ محمد علیزاده بارون نم نم

 

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده بارون نم نم با لینک مستقیم

 

متن آهنگ بارون نم نم از محمد علیزاده

 

بارون نم نم اومد و رو قلب من غم اومدو
من دیگه دخلم اومد و ازت خبر نیست
خیلی چیزا بود که بگم
حرفامو ریختم تو خودم
تنهام گذاشتی له شدم ازت خبر نیست

»───♫♫●|●|●♫♫───«

دانلود آهنگ محمد علیزاده بارون نم نم

  • ۹۸/۱۰/۰۳
  • alireza tadaei

محمد علیزاده بارون نم نم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی