دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی پرپر

Download New Music Mehdi Jahani – Par Par

پخش بزودی – تیزر آهنگ اضافه شد

مهدی جهانی پرپر

 

مهدی جهانی پرپر

 

تو چشات فرق داره با همه به تو وابسته ام من یه عالمه
تورو من تا همیشه یادمه
یادمه که چشات فرق داره با همه به تو وابسته ام من یه عالمه
تورو من تا همیشه یادمه یادمه
پرپر کن این دلو من هر وقت دل زدم با هرکی بد باشی منم باهاش بدم
غصه میخوره دلم واست تو یه کاری کن نرم راحت
پرپر کن این دلو من هر وقت دل زدم با هرکی بد باشی منم باهاش بدم
غصه میخوره دلم واست تو یه کاری کن نرم راحت

دانلود این موزیک زیبا اختصاصی از لینک بالا منتظر باشید

 

  • ۹۸/۰۵/۱۶
  • alireza tadaei

مهدی جهانی پرپر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی