دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ماکان بند خدا

Download New Music Macan Band Khoda

[ دانلود آهنگ با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ + متن آهنگ و پخش آنلاین موزیک ]

وقتی همه پسم زدن شروع کردم قدم زدن / تو خلوت خودم بودم و میخواستم بگیری جونمو

دانلود آهنگ جدید ماکان بند خدا


ماکان بند خدا


متن آهنگ خدا ماکان بند

 

وقتی همه پسم زدن شروع کردم قدم زدن
توو خلوت خودم بودم و می خواستم بگیری، جونمو
گفتم؛ خدا خودت بیا و دستتوُ بذار رو شونه هام آروم بشم

چرا اینجورین باهام؛ این آدمای توی شهر
انقده پس زدن منو؛ تا از همشون دور بشم
مثِ آب زلال بودم؛ کاری کردن تیره بشم

پخش اختصاصی از لینک بالا منتشر شد

  • ۹۸/۰۲/۰۳
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی