دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ سهیل رحمانی آره

Download New Music Soheil Rahmani – Are

دانلود آهنگ سهیل رحمانی آره

 

سهیل رحمانی آره

 


 

متن آهنگ آره از سهیل و رحمانی

من دلموزدم به دریا عشقم
تک وتنهام عشقم
توبیاپیشم بمون قدمت رو چشمم
من کسى ام که قدرتومیدونه
پیشت میمونه
همه تو روتنها میزارن
آخرش دیوونه
همه دنیامى اون که مى خوامى
حال من خوبه تاوقتى جلوچشمامى
با توام آره این دلم داره
عاشقت میشه توام بهش بگو آره
هى دارى میکشى منوباچشمات
شیرینه این حرفات من میمونم باهات
من تاابدبه پاى تو میمونم
قدرتم میدونم تاتموم شه جونم
همه دنیامى اون که مى خوامى
حال من خوبه تاوقتى جلوچشمامى
با توام آره این دلم داره
عاشقت میشه توام بهش بگو آره


  • ۹۷/۱۲/۱۹
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی