دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی سردرد

Download New Music Morteza Ashrafi – Sardard

پخش پنجشنبه – دمو آهنگ اضافه شد

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی سردرد

 

 

مرتضی اشرفی سردرد

 

متن آهنگ سردرد از مرتضی اشرفی

 

همیشه ذهنم از قلبم دلگیره
برو این دل دیگه از عاشقی سیره
نترس از اینکه منو از دست بدی
من هر کاری کردم که تو از دست نری
نشد که من با تو ما بشیم
بهتره منو قلبم باز تنها بشیم

دیگه نه تو مثل قبلی نه من اونی که بخوای برگردی
واسه همه تو مسکن واسه من تو خود سردردی
هرچی عصبی شدم من باز رفتی تو اوج خون سردی
تو چقدر به قلب من بد کردی

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی