دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ گرشا رضایی عشق بی آزار

Download New Music Garsha Rezaei – Eshghe Bi Azar

دانلود آهنگ گرشا رضایی عشق بی آزار

 

 

گرشا رضایی عشق بی آزار

 

متن آهنگ عشق بی آزار از گرشا رضایی

 

من که عادت دارم؛ دوباره تنهای تنها شم از تو، دست بردارم
بی خیالِ همه دنیا شم چه دلی داری که، باز با من میمونی
من که فرصت دارم؛ دوباره برگردم از اول…
عشقِ بی آزارم، به دلت بد کردم از اول…
چه دلی داری که، باز با من میمونی

من بمیرم واست.. بهترین روزای عمرت، رفت…
اون که باید می موند… حرفاتوُ شنید و ساکت، رفت…
پس تو کِی می فهمی؛ عشقِ من، عشق نبود
من بمیرم واست..


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی