دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مجید اصلاحی کوکو

Download New Music Majid Eslahi – Coco

دانلود آهنگ مجید اصلاحی کوکو


مجید اصلاحی کوکو



متن آهنگ کوکو از مجید اصلاحی

 

بی من میگی آرومی دلت محاله بکنم ولت بگو هنوزم عشقتم من
بی من کجا میتونی بری اصلا چی میخوای بگی وقتی هنوزم عشقتم من
حال دلت مثل دل من نذاشتم واسه تو کم با همه دار و ندارم نزدی دم
به هم وصل دلامون من و تو با نم نم بارون چه خوبه حال دوتامون
بی من میگی آروم نی دلت محاله بکنم ولت بگو هنوزم عشقتم من
بی من کجا میتونی بری اصلا چی میخوای بگی وقتی هنوزم عشقتم من

♫♫

میرم تو دلت یجوری که بهم بگی ندیدم مثل تو عاشق دیوونه
ببین گیرم من هنوز روی چشای مست تو گیرم من هنوز گیرم
من میفهم که توام دوسم داری بهم همه میگن که تورو تنهات نذارم از همه من سیرم
ببین گیرم رو چشای مست تو گیرم …
بی من میگی آروم نی دلت محاله بکنم ولت بگو هنوزم عشقتم من
بی من کجا میتونی بری اصلا چی میخوای بگی وقتی هنوزم عشقتم من


  • ۹۷/۱۱/۱۰
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی