دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ بهنام بانی ایران

Download New Music Behnam Bani & Iman Ebrahimi – Iran

به همراهی ایمان ابراهیمی

دانلود آهنگ بهنام بانی ایران

 

دانلود آهنگ بهنام بانی ایران

 

متن آهنگ ایران از بهنام بانی و ایمان ابراهیمی

 

زمین و آسمون دور تو میگرده ببین اسم تو یک دنیارو پر کرده
تویی اوج تموم افتخاراتم اگه خشکی بشی بارون دریاتم
ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست
ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست

♫♫

کجا میتونه خاکس به گرمای وطن شه دوباره پرچمت رو شونه من میدرخشه
یه احساس عجیبی به قلبم داری میدی برای قهرمانی تو بهم انگیزه میدی
ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست
ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست
ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست
ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست


  • ۹۷/۱۰/۱۷
  • alireza tadaei

نظرات (۱)

  • رضا محبی
  • بخند
    بلندتر بخند
    تا عادت کنے بہ خندیدن
    دنیا اونقدر هم کہ فکر مےکنے جدے نیست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی