دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ شایان اشراقی دوریت عشق من

Download New Music Shayan Eshraghi – Doorit Eshghe Man

دانلود آهنگ شایان اشراقی دوریت عشق من

 

دانلود آهنگ شایان اشراقی دوریت عشق من

 

 

متن آهنگ دوریت عشق من از شایان اشراقی

 

دوریت عشق من واسم مثل چی بده اگه زندگی منه میخوام هی ببینمت
دوریت عشق من واسم مثل چی بده اگه زندگی منه میخوام هی ببینمت
نه نمیشه نباشی تو واسه دل دیوونم درمون و دوایی تو

♫♫

من از همه دورم یکم از تو نه ولی آخه نسخ نبودنتم
دوریت عشق من واسم مثل چی بده اگه زندگی منه میخوام هی ببینمت
دوریت عشق من واسم مثل چی بده اگه زندگی منه میخوام هی ببینمت

  دانلود از لینک بالا


  • ۹۷/۰۸/۱۰
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی