دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ سینا درخشنده بنام من عاشقت شدم بم میخندی

Download New Music Sina Derakhshande – Man Asheghet Shodam Bem Mikhandi


دانلود آهنگ سینا درخشنده بنام من عاشقت شدم بم میخندی


دانلود آهنگ سینا درخشنده من عاشقت شدم بم میخندی




متن آهنگ من عاشقت شدم بم میخندی از سینا درخشنده

 

قبوله این دفعه میرم خودم، یه جوری ردِ کارم

واست می دونم اینو من، یه حرفِ پوچ و خنده دارم

 

توضیحات تکمیلی سینا درخشنده :

 

تک تکتون نفس منید تا نفس دارم همه کار میکنم که خنده رو لباتون بیاد شاد باشید

از همه مهم تر عاشق باشید اگه اینجام اول خواست خدا و بعد لطف شما

به من مطمئن باشید جبران میکنم دست بوس تک تکتونم

موزیک من عاشقت شدم بم میخندی بزودی از همین صفحه منتشر میشه

 



  • ۹۷/۰۶/۱۲
  • alireza tadaei

نظرات (۱)

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی