دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند زنگ بزنی

Download New Music Mehdi Ahmadvand – Zang Bezani

دانلود آهنگ مهدی احمدوند زنگ بزنی

دانلود آهنگ مهدی احمدوند زنگ بزنی

(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن آهنگ زنگ بزنی مهدی احمدوند

مشکل اینه که تا خودم نبینم باورم نمیشه
مشکل بعدی اینه که دیدم و من بازم باورم نمیشه
شنیده بودم معروفی شنیده بودم معروفی
به این که عاشق میکنی ول میکنی میری
خودم میدونم این حرفا روی تو اصلا نداره تاثیری
خودم همه اینارو میدونم زندگی عادلانه نیست میدونم
ولی بی توام نمیتونم اینم که عاقلانه نیست میدونم
چیکار کنم تو از یادم بری اصلا مگه میشه باشم زنده بی تو

  • ۰۲/۰۴/۱۵
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی