دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید دایان ببینمت

Download New Music Dayan – Bebinamet

دانلود آهنگ دایان ببینمت

دانلود آهنگ دایان ببینمت

(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن آهنگ ببینمت دایان

نرو شکستو یاد من نده مگه نمیبینی حالم واقعا بده
پیشت بودم حالت بد بود چرا نمیمونی الان حال من بده
میخواستم ولی زوری نمیشد کاش هیچوقت اینجوری نمیشد
اگه این همه خاطره نبود کلش الان درد دوری نمیشد
کاش میشد مال من بودی دلم تنگه واسه با تو خندیدن
با اینکه باهام بد شدی دلم تنگته هنوزم میگم

  • ۰۱/۱۱/۲۳
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی