دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد تیشه

Download New Music Hamid Hiraad – Tishe

دانلود آهنگ حمید هیراد تیشه

دانلود آهنگ حمید هیراد تیشه

(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن آهنگ تیشه حمید هیراد

ازم انتظار داشت که ترکش کنم
میگفت چیزی نپرسم و درکش کنم
خودم باعث رنج و دردش شدم
میگفت سرده دستم که گرمش کنم
میگفت سرده دستم که گرمش کنم
عشق مهر پیشانی هر عاشق بی ادعاست
عشق عمق دلواپسی و مرهم دلشوره هاست
عشق تو حسابت ز همه عالم و آدم جداست

  • ۰۱/۰۹/۳۰
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی