دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید من بچه پایین بودم هوندا داشتم

Download Music Amir Aslani – Man Bache Paein Boodam

دانلود آهنگ من بچه پایین بودم هوندا داشتم

دانلود آهنگ من بچه پایین بودم هوندا داشتم

(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن آهنگ

من بچه پایین بودمو هوندا داشتمو آدیداس
الان اونی که پیشته ماشینش از اون جدیداس
ایوای بریز ساقی زخمش هنوز جاش مونده
آهسته برو ناکس این خاطره هات مونده

  • ۰۱/۰۶/۲۹
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی