دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی گل

Download New Music Amir Azimi – Gol

دانلود آهنگ امیر عظیمی گل

دانلود آهنگ امیر عظیمی گل

(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن آهنگ گل امیر عظیمی

گل که میفرستی برام میخوای از این حالم درام
بهتر از من میشناسی منو این جالبه برام
اینه کار دنیا اینه یکی میگذره از همه آدما تا فرقتو میبینه
وقتی بهم فکر میکنی حس میکنم از اینجا
تورتو که پهن میکنی ماهی میشم تو دریا
وقتی باهام حرف میزنی زل میزنم تو چشمات
من از همه خسته شدم حبسم کن تو دستات
وقتی بهم فکر میکنی حس میکنم از اینجا
تورتو که پهن میکنی ماهی میشم تو دریا
وقتی باهام حرف میزنی غرق میشم تو چشمات

  • ۰۱/۰۶/۲۰
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی