دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ناصر پورکرم ساحل

Download New Music Naser Pourkaram – Sahel

ناصر پورکرم ساحل

دانلود آهنگ ناصر پورکرم ساحل

 

دانلود آهنگ جدید ناصر پورکرم ساحل با لینک مستقیم

 

متن آهنگ ساحل ناصر پورکرم

ساحل تو چشماته که من دریا دلم میخواد
امروزمو وارونه کن فردا دلم میخواد
ای دلبر دیوونه ی زیبا نمیدونی
من دلبر دیوونه ی زیبا دلم میخواد
دنیام مثل یه ماهی روی آبه بی نفس مونده
حالم مثل پرندس بی تو تنهاس تو قفس مونده
از عمر این دل من دلبر من یه نفس مونده

+++

دانلود جدیدترین آهنگ ناصر پورکرم بنام ساحل

پخش با دو کیفیت دانلود بصورت 320 و 128 به همراه متن و پخش آنلاین آهنگ منتشر شد

  • ۹۹/۰۸/۰۶
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی