دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید متیار نم بارون

Download New Music Matyar – Name Baroon

متیار نم بارون

دانلود آهنگ متیار نم بارون

 

دانلود آهنگ جدید متیار نم بارون با لینک مستقیم

 

متن آهنگ نم بارون از متیار

 

خیلی خیلی سخته برام که چجوری باورش کنم
بعد گذشتن این همه زمان
الان داری رو میکنی شخصیت اصلیه خودتو برام
کم نبود که اضافه کردی مشکل هی روی مشکلام

من زیر نم بارون دارم به تو فکر میکنم به رفتارای دوتامون
از رو زمین تا آسمون فرق داره دنیامون
کارات یه دیواری کشید بین هردوتامون
تو رفتی من و ترکم کردی خیلی راحت و آسون
من زیر نم بارون دارم به کارات فکر میکنم به رفتارای دوتامون
از رو زمین تا آسمون فرق داره دنیامون
کارات یه دیواری کشید بین هردوتامون
تو رفتی منو ترکم کردی خیلی راحت و آسون

+++

ترانه جدید و زیبای نم بارون متیار کامل

پخش با دو کیفیت 320 و 128 به همراه متن ترانه و پخش آنلاین موزیک

برای دانلود به لینک بالای کاور موزیک مراجعه کنید

  • ۹۹/۰۵/۰۷
  • alireza tadaei

متیار نم بارون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی