دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید کسری زاهدی سلامت کردم

Download New Music Kasra Zahedi – Salamat Kardam

کسری زاهدی سلامت کردم

کسری زاهدی سلامت کردم

 

دانلود آهنگ جدید کسری زاهدی سلامت کردم با لینک مستقیم

 

متن آهنگ سلامت کردم از کسری زاهدی

 

پیش چشمان رقیبان خرابم کردی
خرابم کردی خرابم کردی
دلبری کردی و هر بار جوابم کردی
جوابم کردی

دانلود با دو کیفیت 128 و 320 به همراه متن ترانه از رساه سلطان موزیک

” اولین پخش اینترنتی بزودی از همین صفحه از رسانه سلطان موزیک منتظر باشید “

  • ۹۹/۰۱/۰۷
  • alireza tadaei

کسری زاهدی سلامت کردم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی