دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ ایوان بند زیبای من

Download New Music Evan Band – Zibaye Man

پخش بزودی – دمو آهنگ اضافه شد

دانلود آهنگ ایوان بند زیبای من

 

 

 

ایوان بند زیبای من

 

متن آهنگ زیبای من از ایوان بند

 

جانم به لب آمد عجب صبری تو داری من که مردم

پیراهنم را پاره کن من بویی از یوسف نبردم
امشب کلید خانه را دیوانه را دستت سپردم …

تو ماه پیشانی چرا در آسمانم نیستی

وای ای ماه پیشانی بگو در آسمان کیستی وای
تو هم ز خویشم رانده ای هم در گلویم مانده ای وای

 زیبای من ایوان بند از لینک بالا منتظر این موزیک زیبا اختصاصی باشید

  • ۹۷/۱۲/۱۳
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی