دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید رضا شیری دلی میخوامت

Download New Music Reza Shiri – Deli Mikhamet

پخش بزودی – دمو آهنگ اضافه شد

دانلود آهنگ رضا شیری دلی میخوامت



رضا شیری دلی میخوامت



متن آهنگ دلی میخوامت از رضا شیری

 

من با دیگران فرق دارم من دلی میخوامت من تورو

فقط واسه خودت میخوام عادت دارم بهت
اونا تورو دوست ندارن اونا لب و دهنن شک نکن

یه لحظه به من دلت رو بدش به من دلت رو بدش به من
دلتو نده دستشون اونا بده رسمشون بازی میکنن با احساست

♪♫♪♫♪

دانلود آهنگ جدید رضا شیری دلی میخوامت با لینک مستقیم

♪♫♪♫♪

من با دیگران فرق دارم من دلی میخوامت من تورو

فقط واسه خودت میخوام عادت دارم بهت
اونا تورو دوست ندارن اونا لب و دهنن شک نکن

یه لحظه به من دلت رو بدش به من دلت رو بدش به من
دلتو نده دستشون اونا بده رسمشون بازی میکنن با احساست


دانلود جدیدترین آهنگ رضا شیری به نام دلی میخوامت با بهترین کیفیت از لینک بالا منتشر شد
  • ۹۷/۱۲/۱۲
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی