دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ علی یاسینی این روزا

Download New Music Ali Yasini – In Rooza

پخش بزودی – دمو آهنگ اضافه شد

دانلود آهنگ علی یاسینی این روزا

 

علی یاسینی این روزا

 

متن آهنگ این روزا از علی یاسینی

 

 

این روزا وقتی یادت میوفتم میگیره این قلبم توی خاطره هام دنبال تو میگردم
خودت بگو نباشی میمونه چی از من با همه میجنگم
آخ نمیدونی چقدر درد میکنه این جای خالیت دست بردار بیخیال دل کندن از تو کار ما نیست
همش رد میشی از سرم مث سایه باهامی
اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم نامرد بیا بسازیم این دیوونه رو با هم
دوباره با هم … اینجوری نکن با من


دانلود با کیفیت 320 از رسانه تهران موزیک

  • ۹۷/۰۹/۲۷
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی