دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ علی لهراسبی پادشاه قلبم

Download New Music Ali Lohrasbi – Padeshahe Ghalbam

ترانه: میلاد فلاحی, موزیک و تنظیم: محمد لطفی 

دانلود آهنگ علی لهراسبی پادشاه قلبم

 

دانلود آهنگ علی لهراسبی پادشاه قلبم

 

 

متن آهنگ پادشاه قلبم از علی لهراسبی

 

من نمیخواستم که واست عادی شم
شاید عاشق شی بمونی پیشم
هی مگه میتونم بیخیالت شم
یه قدم دورشی نگرانت شم
نه بگو به همه بگو یکی عاشقمه
تا ته دنیا با منه اون پادشاه قلبمه
نه بگو به همه بگو یکی عاشقمه
تا ته دنیا با منه اون پادشاه قلبمه

♫♫

من نمیخواستم که بلرزه قلبت
یه حرفایی رو هر دفعه نشد بگم بهت
دلت اگه که رنجید ببخش عزیزم
ازم یه روزی بد دید ببخش عزیزم
دیگه میمونم کنارت عشقم
خودم فدای قلب بیقرارت عشقم
دلم به تو خوشه فقط بمون کنارم
بمون غمت نباشه من هواتو دارم
نه بگو به همه بگو یکی عاشقمه
تا ته دنیا با منه اون پادشاه قلبمه
نه بگو به همه بگو یکی عاشقمه
تا ته دنیا با منه اون پادشاه قلبمه


  • ۹۷/۰۹/۲۶
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی