دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ حمید هیراد به من نگو کی عاشقه

Download New Music Hamid HiraadBe Man Nagoo Ki Asheghe

دانلود آهنگ حمید هیراد به من نگو کی عاشقه


دانلود آهنگ حمید هیراد به من نگو کی عاشقه


متن آهنگ به من نگو کی عشقه حمید هیراد

 

از مردم این شهر برای تو گذشتم آی لیلی

تو ساده گذشتی ز دلم من نگذشتم آی لیلی
آتشی میزد به قلبم مرا دیوانه میکرد

مرا در ظلمت شهر ز خود بیگانه میکرد مرا دیوانه میکرد
وای به من نگو کی عاشقه کی بهتره

به من نگو بی من شبا چی میگذره
به من نگو بی من بمونی بهتره

ولی بدون دلم ازت نمیگذره به من نگو

 

  • ۹۷/۰۶/۲۰
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی