دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سهیل مهرزادگان دیوونگی

Download New Music Soheil Mehrzadegan – Divoonegi

سهیل مهرزادگان دیوونگی

دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان دیوونگی

 

دانلود آهنگ جدید سهیل مهرزادگان دیوونگی با لینک مستقیم

 

متن آهنگ دیوونگی از سهیل مهرزادگان

 

واسه اینکه شبا خوابم ببره میرم سمت گوشی
آخه چرا هر کاری میکنم نمیگیرم فراموشی
چک میکنم هر شب و هر شب شعر و متنای مجازیتو
یا ژستای تو عکس دوستات و تو و دیوونه بازیتو
کی مقصره من یا تو
بعد تو کارم شده دیوونگی دیوونگی
بگو جای اسم کی هی مینویسی زندگی
پشت هم هی قلب قرمز میذاری تو واسه کی
بعد تو کارم شده دیوونگی دیوونگی
چی میشد یه بار به من اینجوری از عشقت بگی
حال من خرابه و هیچی نداره تازگی

+++

دانلود کامل آهنگ دیوونگی سهیل مهرزادگان

پخش با دو کیفیت 320 و 128 به همراه متن ترانه و پخش آنلاین موزیک منتشر شد

  • ۹۹/۰۵/۲۶
  • alireza tadaei

سهیل مهرزادگان دیوونگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی