دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی دلم گرفته

Download New Music Alireza Ghorbani – Delam Gerefte

علیرضا قربانی دلم گرفته

دانلود آهنگ علیرضا قربانی دلم گرفته

 

دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی دلم گرفته با لینک مستقیم

 

متن آهنگ دلم گرفته از علیرضا قربانی

 

دلم گرفته برادر هوای تازه بیاور
برای حنجره هامان صدای تازه بیاور
برای خستگی من برای خستگی تو
برای این من و این تو دو چای تازه بیاور
کنار خویش نشستم چه گفتگوی غریبی
چقدر واژه حقیر است هجای تازه بیاور
گلو بریده و دلخون شکایتی ست به جانم
به دم به نای سکوتم نوای تازه بیاور

+++

دانلود جدیدترین آهنگ علیرضا قربانی به نام دلم گرفته از آلبوم جدید

پخش با بهترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت از لینک بالای کاور منتشر شد کلیک کنید

  • ۹۹/۰۵/۱۹
  • alireza tadaei

علیرضا قربانی دلم گرفته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی