دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آلبوم جدید علیرضا قربانی با من بخوان

Download New Album Alireza Ghorbani – Ba Man Bekhan

علیرضا قربانی با من بخوان

دانلود آلبوم علیرضا قربانی با من بخوان

 

دانلود آلبوم جدید علیرضا قربانی با من بخوان با لینک مستقیم

 

« درباره آلبوم با من بخوان بیشتر بدانید »

+++

آلبوم با من بخوان اثر تازه‌ای با صدای علیرضا قربانی و آهنگسازی حسام ناصری است
علیرضا قربانی پیش از این، اثر مشترک «افسانه چشم‌هایت» را با همایون شجریان منتشر کرده بود.
در قطعات از سروده‌های شاعران کهن و معاصر مثل :
ابوسعید ابوالخیر، مولانا، اهورا ایمان، احمد شاملو و حسین منزوی بهره گرفته شده است.

مجموعۀ حاضر شامل ده آهنگ باکلام است.

+++

دانلود رایگان آلبوم با من بخوان از علیرضا قربانی کامل

پخش با دو کیفیت 320 و 128 به همراه متن ترانه و پخش آنلاین موزیک

برای دانلود به لینک بالای کاور مراجعه و کلیک نمایید

  • ۹۹/۰۵/۰۹
  • alireza tadaei

علیرضا قربانی با من بخوان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی