دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امین رستمی عشق کمیاب

Download New Music Amin Rostami – Eshghe Kamyab

امین رستمی عشق کمیاب

دانلود آهنگ امین رستمی عشق کمیاب

 

دانلود آهنگ جدید امین رستمی عشق کمیاب با لینک مستقیم

 

متن آهنگ عشق کمیاب از امین رستمی

 

عشق کمیابم بازم از فکر چشمات پریده خوابم
عشق کمیابم وجودت شد دلیل این حس نابم
من با تو یه تیم تا ابد برندم بلند میشه صدای خندم
دل از همه به جز تو کندم تو چشمات شب یه شهر پر ستاره اس
ته یه شعر عاشقانه اس مثه یه خلوت شبانه اس
مجنونت شده دل من تورو دید عاشقت شده دل من
پای چشای تو مونده دل من شدی بهونه ی دل من
دنیامی همه نفسام گرفته عطر تو همه ی فضام
هنوزم عشق من همونی برام بمون برام که خیلی تنهام

+++

دانلود کامل آهنگ عشق کمیاب امین رستمی

پخش با بهترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت به همراه متن موزیک

برای دانلود این ترانه زیبا به لینک بالای کاور مراجعه و کلیک کنید

  • ۹۹/۰۵/۰۵
  • alireza tadaei

امین رستمی عشق کمیاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی