دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیر رشوند وای از دلم

Download New Music Amir Rashvand – Vay Az Delam

امیر رشوند وای از دلم

دانلود آهنگ امیر رشوند وای از دلم

 

دانلود آهنگ جدید امیر رشوند وای از دلم با لینک مستقیم

 

متن آهنگ وای از دلم از امیر رشوند

 

واسه منه چشات میدونی حقمه
دستای گرم تو از دنیا سهممه
وقتی نیستی تو دنیا جهنمه بی تو سختمه
آخه حقم نیست نباشی با من
من از این زندگی بی تو چی دارم

آره هیشکی رو جز تو ندارم بیا حس کنم تو رو کنارم
وای از دلم وقتی تو چشات زل میزنم
انگاری باهات آرومترین آدم توی دنیا منم
وای از دلم وقتی تو چشات زل میزنم
انگاری باهات آرومترین آدم توی دنیا منم

+++

دانلود جدیدترین آهنگ امیر رشوند به نام وای از دلم

پخش با بهترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت از لینک بالای کاور منتشر شد

  • ۹۹/۰۴/۳۰
  • alireza tadaei

امیر رشوند وای از دلم

نظرات (۱)

  • محمدرضا حمیدیان
  • سلام 

    شما که اینقدر به وبلاگتون پایبند هستین حداقل قالب رو عوض کنید دوستان دلشون وا شه :)

    به ما هم سر بزنید:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی